Go TEAM Taylor!

  
Tjenare alla Taylor älskare! Jag heter Christina och är 14 år.. Är ett ''Twilight obsessd'' fan, som har fassnat för Taylor Lautner (spelar Jacob Black i Twilight serierna) och hans underbara personlighet, SNYGGHET, och skicklighet när det gäller skådespeleri!

På denna blogg kan du hitta allt från information till roliga video klipp, bilder, produkter att köpa och intervjuer O.S.V på honom..
Kommer skriva mer om kort, men just nu måste jag dra :) !

P.S: Har även en annan blogg med min bästis Emma där vi skriver om andra saker(som om t.ex livet, intressen och annat kul)
BlondieOchBrownie.blogg.se♦(klickbar)

Lots of love! Speciellt till Taylor
//Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ska stå här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den<33)

URL/Bloggadress:

Och vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0