Header-check!

Nu kan jag checka av headern på listan :P
Ska göra så myk jag kan för att få bloggen att se finare ut :)

ATT GÖRA FÄRDIGT:
Header.
Fixa profil bild, och profil information.
Skriva om texten på sök-knappen i menyn och på kommentarer!
Finare desig (bakrunden liksom).
Ändra färg på länkar som- i inläggen, i menyn, på komentarerna, nedanför inlägget (Allmänt Permalink Kommentarer Trackbacks)
Har bara ↑ kommentarer kvar.
 Fixa information länk om Taylor (och kanske Twilight) i menyn.
Lägga in en nedräknare till New Moon har premiär nedanför menyn.
(kanske lägga in bakrunds musik i bloggen)

Som ni ser finns fortfarande mycket att göra, men jag kämmpar för fullt :P ! Jag är helt säker på att jag kmr komma på minst 5 saker till att göra sen när det gäller design.. Jaja..


På måndag har jag skolfotto, så nu ska jag dra till Kista (eller Solna Centrum) för att köpa lite nya kläder. Känade nämligen ca 760 kr på att vara bartender med min kompis Jennifers styv mammas 50-års fest! :D

MOAHAHAHAHAHA HÄR SKA SHOPPAS! :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ska stå här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den<33)

URL/Bloggadress:

Och vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0