Jag har bestämmt mig...

... Japp, nu har jag bestämt mig! Detta ska inte bara vara en Taylor Lautner blogg. Den ska handla mycket om Twilight och resten av ''The Twilight Cast'' med. Såklart ska den fortfarande innehålla mest Taylor Lautner info m.m. Men jag kommer inte bara inrikta mig på bara just honom.

Som ni ser på dom två inläggen jag gjort innan, handlar dom om Kristen Stewart och Robert Pattinson. Det är för att när jag hittar sån här Twilight info, kan jag inte bara strunta i den! Jag MÅSTE bara skriva om den. Även om det inte innehåller Taylor.. Vet inte varför jag känner så, men det kan ju vara för att det kan vara lite klurigt att hitta nya spännande och roliga saker om Taylor typ varje dag. Det är lättare och roligare om man varierar (men såklart inte fööör mycket.. Detta är fortfarande en Taylor Lautner fan page!♥) lite.. :P


                                  Inte något alls mindre om honom:
                                              

                                       Men bara lite mer om dom här:
                  

OK
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ska stå här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den<33)

URL/Bloggadress:

Och vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0