I can't wait!!!

SNART ÄR DEN HÄR! Just 1 month and 18 days left now.
The premier of New Moon is so close that i'm actually getting goose bumps on my arms just thinking about it!
OMG! TAYLOR HERE I COME!!♥

Jag har försökt fixa upp den här↑ i menyraden åt höger,
men jag fattar inte var jag ska klistra in koden som finns till den här :S
Jaja, får försöka ett tag till.. Eller typ fråga Marisa (twork.blogg.se). Hon har också en sån där på sin blogg.

Vet faktist inte varför jag satt in den här nedräknings grejen i ett inlägg(?)
Anyway
Jag kommer snart göra ett riktigt inlägg också, men just nu ska jag försöka fixa upp den här jobbiga nedräkningsgrejen! ;P

Lots of love! (Specially to Taylor)


Kommentarer
Postat av: Marisa

2009-10-03 @ 00:15:05
URL: http://twork.blogg.se/
Postat av: Marisa

Du lägger in koden i kodmallen under <div id="side">

2009-10-03 @ 00:16:31
URL: http://twork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ska stå här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den<33)

URL/Bloggadress:

Och vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0