''Twilight cake''


Hittade en skit cool bild på en tårta med Twilight tema!
Om man tittar på den vita glasyr texten längst ner kan man se att personen som fyller år heter Kylie.
-Grrr är avundsjuk på dig nu!
Hoppas jag också får något sådant liknande när jag fyller år.. Även om jag inte är så förtjust i tårter -.-
Men ändå ;P

Ser ni att tårtan innehåller minst en sak från varje boks omslag?:
Ett schackbräde och schack pjäser som på framsidan av Breaking Dawn, sen ett rött band som på Eclipse, och sen en blomma (längst upp till höger) som på New Moon och sen sist, men inte minst.. Ett rött äpple som på framsidan av Twilight!

At least I thought that this was something worth seeing!<33
xoxo/Christina


Kommentarer
Postat av: Marisa

Mamma har lovat mig att beställa en twilightårta när jag fyller år :D Jag ska få "designa" den själv också, så den kan bli skitcool! :D

2009-10-01 @ 20:45:57
URL: http://twork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ska stå här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den<33)

URL/Bloggadress:

Och vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0